Καλύτεροι βαθμοί και λιγότερες απουσίες όταν το σχολικό κουδούνι χτυπάει αργότερα

0
43


Αυτό διαπίστωσε μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα, η πρώτη που με αντικειμενικό τρόπο αποδεικνύει ότι οι μαθητές ωφελούνται πολλαπλώς, αν το σχολείο ξεκινά πιο αργά.

Η μελέτη παρακολούθησε το πείραμα ορισμένων δημόσιων σχολείων στο Σιάτλ των ΗΠΑ, τα οποία το φθινόπωρο του 2016 αποφάσισαν να ξεκινάνε τα μαθήματα σχεδόν μία ώρα αργότερα, όχι στις 07:50 πλέον, αλλά στις 08:45. Μια απόφαση που συνάντησε ανάμικτες -θετικές και αρνητικές- αντιδράσεις εκ μέρους των γονιών.

Διαβάστε περισσότερα στο Onmed.gr



Source link

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here