Διατροφή 7 ημερών για να προλάβετε το χειμωνιάτικο κρυολόγημα!

0
213



To χειμωνιάτικο κρυολόγημα βρίσκεται προ των πυλών, τώρα που ο καιρός αλλάζει! Εάν τις κρύες χειμωνιάτικες μέρες το μόνο που θέλετε είναι να παραγγείλετε το αγαπημένο σας φαγητό «απ’ έξω», ίσως ήρθε η ώρα να το ξανασκεφτείτε. Έχετε ακούσει φίλους ή γνωστούς να σας λένε πως από τότε που άλλαξαν τη διατροφή τους δεν έχουν αρρωστήσει ούτε μία φορά; Το ανοσοποιητικό σύστημα του ανθρώπου είναι ιδιαιτέρως πολύπλοκο. Για το λόγο αυτό η επίδραση που έχουν τα θρεπτικά συστατικά της διατροφής στους αμυντικούς μηχανισμούς δεν είναι εύκολο να αξιολογηθεί.

Που θα πρέπει να δώσετε έμφαση;

H ισορροπημένη διατροφή δεν μπορεί να σας αποτρέψει από το να «κολλήσετε» έναν παθογόνο μικροοργανισμό. Οι σωστές διατροφικές επιλογές είναι όμως ικανές να μειώσουν τη διάρκεια του κρυολογήματος ή της γρίπης, καθώς και την ένταση των συμπτωμάτων. Η διατροφή ενδυναμώνει το ανοσοποιητικό προσφέροντας ενέργεια, πρωτεΐνες, βιταμίνες και άλλα συστατικά. Την ίδια στιγμή ακολουθώντας το σωστό διαιτολόγιο καταφέρνετε να υποστηρίξετε τη λειτουργία οργάνων που καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό τη δραστηριότητα του ανοσοποιητικού.

Αποφύγετε να πάρετε επιπλέον κιλά το χειμώνα.

Τα ωφέλιμα λιπαρά των ψαριών (γαύρος, σαρδέλα, σκουμπρί, πέστροφα), των ξηρών καρπ ών και της σόγιας, είναι απ αραίτητα για τη σύνθεση σημαντικών αμυντικών κυττάρων.

Ο γαστρεντερικός σωλήνας είναι το πρώτο και μεγαλύτερο «φρούριο» της άμυνας του σώματος. Η ενίσχυση του γαστρεντερικού επιτυγχάνεται με καλούς μικροοργανισμούς π ου ζουν στο έντερο. Οι τελευταίοι ονομάζονται προβιοτικά και θα τους βρείτε στο γιαούρτι και στο κεφίρ.

Δώστε έμφαση σε τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες. Οι μηχανισμοί του ανοσοποιητικού βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στην παραγωγή δραστικών πρωτεϊνικών συστατικών.

Τα φρούτα και τα λαχανικά δεν περιέχουν μόνο βιταμίνη C, αλλά και αντιοξειδωτικά συστατικά που μειώνουν κάθε είδους στρες.

Η βιταμίνη D και ο ψευδάργυρος ενισχύουν τα μονοπάτια του ανοσοποιητικού συστήματος.

Διαβάστε ΕΔΩ την διατροφή 7 ημερών για να προλάβετε το χειμωνιάτικο κρυολόγημα!



Source link

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here